tisdag 9 oktober 2012

Gunnesborundan 9/10


Idag sprang jag på tiden 15:39:09 minuter. Första gången jag sprang var på 19:47:06 minuter. Jag har för bättrat min tid med ungefär 4 minuter. Jag tror att jag kunnat får lite bättre tid om det inte blåst så mycket men jag är väldigt nöjd med tiden, det visar på att jag tagit vara på dom lektionerna och förbättrat min kondition. Jag stannade några gånger och det berodde på samma sak som förra gången. Min astma. Men även om jag stannade så fick jag ju ner tiden mer än vad jag förväntat mig. Den här gången lyssnade jag även på musik när jag sprang och jag sprang en mycket större sträcka innan jag stannade. När jag stannade så fortsatte jag ändå att hålla pulsen uppe. Min upplevelse den här gången var mycket bättre. Det kändes mycket lättare att springa och nu hade jag lätt för att hitta ett bra tempo.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar